Skärpning

2011-03-23 @ 17:57:41
Skoldagen är efter många om och men avklarad men med lite huvudvärk och trötthet i kroppen. Dock hade vi en superintressant Samhälls i dag. Våran lärare berättade om d han jobbade få psyket och det kan ju konstateras att det verkligen finns sjuka människor. Men intressant var det!

Idag fick jag ett sånt där ryck där jag bestämde att nu jäklar får det vara slut med glassarlivet jag levt här ett tag, dvs shoppat massa onödigt, ätit onyttigt, tränat för lite osv. Nu ska detta ersättas med köp-stopp, nyttigare mat, massor med träning. Beach 2011 närmar sig ju så jag måste ligga i hårdträning nu ett tag tror jag, så nu drar jag iväg på ett spinningPuls pass!!


Känner att jag matchade linnet med sport bh:n väldigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0