Tisdag

2011-03-22 @ 18:01:34
Veckan fortsätter att gå allmänt dåligt för mig. I morse sov jag lite för länge vilket resulterade i en väntande Mathilda och en stressad Lisa. Sen att jag inte hittade mina nycklar gjorde ju inte saken bättre, utan där fick jag spendera ytterligare 10 minuter av min dyrbara tid på att leta dom, för att sedan inse att mamma har dom med sig på jobbet.

Hur NK-provet gick ska väl inte ens nämnas och att vi har två rätt tidskrävande engelskaläxor till på fredag är väl inget jag är speciellt lycklig över.

Ska ta och göra lite viktiga saker innan fröken Lönnefjord kommer. Eller viktigt och viktigt, men jag tror att en powernap skulle sitta fint. Även fast mamma bett mig städa och plocka bort i princip hela min garderob som ligger utspridd över hallgolvet, och golvet i mitt rum. Meeen som sagt, finns viktigare saker här i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0