Torsdag

2011-03-31 @ 11:02:27
Blev precis som jag trodde, en hemmadag. Huvudvärken vill inte ge med sig och igår på spinningpasset ville pulsen inte riktigt hänga med så jag har nog någon infektion i kroppen som håller på bryta ut. Men inte mig emot, jag får ju gosa ner mig i soffan och se desperate, så jag klagar faktiskt inte!
Dock gör pappa mig sällskap eftersom han inte klarar av att jobba på grund av hans finger som han så fint stukade och orsakade en blödning i under ett fall i en trapp i Umeå!

Känner att männen i familjen är väldigt flitiga besökare på akuten just nu, eftersom min bror lyckades knäcka näsan igår under en vild brottningsmatch med en av hans kompisar. Blodet sprutade och det blev en snabb färd till akuten.
Men inget ont som inte för något gott med sig, jag kan nu använda näsan hans som hot. Storasyster njuter och lillebror gör som hon säger! Det kan jag väl inte klaga på?



Här spenderar jag min dag!

Kommentarer
Postat av: mathilda the pluggis

la du dit matteboken så det ska se ut som att du pluggar eller..?

2011-03-31 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0