+/-

2011-05-25 @ 16:56:38

Dagen har som alla andra dagar innehållit både bra och dåliga saker.

+ Vaknade klockan sju och insåg att vi hade sovmorgon så jag kunde somna om igen. Hur härligt som helst!
+ Hade endast en lektion idag som började halv två
+ och på den lektionen körde vi burträskbingo
+ Har fått en liten lön för dom få timmar jag och Mathilda jobbade på Jernbolaget. Det tackar jag för!
+ Har fått sommarjobb hos kommunen (som jag inte vill ha, så vet inte om det är ett plus?)


- Solen skiner men den eviga blåsten förstör alla möjligheter att ligga ute och sola
- Upptäckte ett mindre snyggt blåmärke på mitt knä från då jag råkade slå mig själv med ett baseballträ
- Våran grupp blev diskvalificerade på burträskbingo (även fast jag var med och gjorde upp reglerna)
- For på skolan klockan 10 men det visade sig att vi inte började förrän halv två


Kommentarer
Postat av: Lotta

VAd är Burträskbingo???

2011-05-26 @ 10:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0