Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder

2011-05-23 @ 14:58:16

Är nu hemma efter en onödigt lång cykeltur i ösregnet.
I träningskläder cyklade jag iväg för att lämna ett cv och kom fram med droppande hår och genomblöta kläder. Sträckte fram ett halvblött kuvert och log mitt sötaste leende och hoppades innerligt att dom skulle falla för min charm hellre än mitt blöta cv som beskriver en glad och driven tjej. Kände att jag nog gjorde ett rätt bra första intryck ändå.

Ska ta och krypa ner under i filt i soffan med en stor kopp varm choklad och se några avsnitt sex and the city innan det återigen är dags att ta tag i skolarbeten.


Fast det där med charm kanske var att ta i??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0