Onsdag

2011-05-11 @ 16:03:13
Ingen uppdatering igår och detta på grund av att jag efter skolan for på ungdoms, en sväng på stan och till sist cyklade jag upp för mount everest. Eller i alla fall upp till min syster som bor vid norrhammar..
Där bjöd hon på supergod middag och vi satt och tittade igenom hennes bilder från då hon gick balen och tankarna som kommer ungefär den här tiden varje år började snurra: Hur ska min balklänning se ut? Hur ska jag ha håret? Vem ska jag gå med? Tänk om det regnar? Ja ungefär så. Har velat gå på balen sen jag var tjaaa...10 kanske?

Överlevde dagens skoldag och tänkte ta mig en powernap innan Mathilda kommer hit och vi sätter oss och pluggar.





Kommentarer
Postat av: Lotta/moster

Hörde att det var bra hos Karro! Heja Lisa!!

2011-05-12 @ 13:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0