Take my breath away

2011-05-31 @ 22:36:57
Trafikanterna i Skellefteå kan nu dra en lättnadens suck, jag har parkerat bilen efter en lyckad tur. Inte motorstopp en enda gång!

Fick mig ett spontanbesök av fröken Stark och med sig hade hon en Ben and jerrys, dock var det en äcklig smak så jag hoppade väl inte av lycka. Men hon glömde den i frysen så nog slinker den ner alltid. Men hon kommer ju inte hit utan anledning utan hade ett väl dolt ärende. Lite försiktigt och allmänt frågade hon om jag var sugen på låna ut min avslutningsklänning till henne och snäll som jag är så fick hon ju såklart låna den!

Nu ska jag ta och hoppa i säng, i morgon väntar ett eventuellt Burträskbingo. Håller tummarna för att vi slipper regn!!!



Åååååh, vad jag vill ha mitt blonda hår igen!!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hoppas att du vill förklara det där med Burträskbingon nångång...

2011-06-01 @ 10:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0