Tisdag

2011-05-17 @ 21:17:12
Är totalt sämst när det gäller självdiciplin. Hade planerat i flera dagar att denna kväll skulle spenderas tillsammans men mina kära svenskaböcker. Men gjorde jag det då? Nej, istället har jag pinat mig igenom ett migrän-anfall som fortfarande inte vill ge med sig och ett besök på sjukhuset hos farmor har också hunnits med. Känns otroligt skönt att hon börjar bli piggare!

Imorgon väntar nationella i matte och jag är så otaggad man kan bli. Något jag däremot är taggad på är såklart sommaren. Lite planer har börjat smidas och det blir nog västkusten en vecka och då självklart ska ett besök på Liseberg hinnas med!
Det stora orosmolnet just nu är JOBB. Är fortfarande arbetslös i sommar och att ha feriepraktik i tre veckor för en lön jag kunnat samla ihop på samma tid på stan genom att panta burkar känns inte speciellt lockande.

Ska nu dra täcker över huvudet och hoppas på bättre tider





Kommentarer
Postat av: Lotta/moster

Som sagt, Lisa. Det BLIR bättre! Hur gick det med Frasses?

2011-05-18 @ 09:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0