Tisdag

2011-05-24 @ 15:34:28
Har kommit hem från en dag i helvetet. Började med mattenationella i två timmar som jag hoppas att jag klarade hyfsat bra. Ett megalångt hål senare var det dags för spanskanationella och om jag säger såhär, efteråt var ett asgarv det enda jag och marika behövde visa för att vi skulle fatta hur det hade gått.

Och som vanligt kommer även den här kvällen innebära plugg. Lite sista-minutenplugg måste tilläggas. Vi har haft mer än en månad på oss men ändå sitter jag sista kvällen. Varför lär jag mig aldrig av mina misstag?

Och angående frågestunden, vill ni ha svar på era frågor så kommentera inte anonymt. Jag kommer att ta bort alla anonyma frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0