Torsdag

2011-05-05 @ 21:34:37

Är nyss hemkommen från farmor och farfar, mätt som en plätt. Det bjöds på tacos och fika vilket aldrig är fel!

Har även hunnit med en löprunda på 5-6 kilometer, en sväng på stan som avslutades med  sol på sun tan och planerat lite för morgondagens sleepover.
Fick lite klagomål från Marika över att jag skriver så tråkiga blogginlägg för tillfället och jag kan ju inte annat än hålla med men har ingen större blogglust just nu sååååå, ja ni får nöja er med tråkiga inlägg ett tag om ni inte kommer med några förslag förstås?

Bara det här korta lilla inlägget tog mig en halvimme att skriva, så jag sätter nog punkt här!


Kommentarer
Postat av: Lotta/moster

Jo, lite tråkiga är de nog - inläggen alltså! Ha en bra helg Lisa! Kram

2011-05-06 @ 09:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0