Svar

2011-05-28 @ 17:40:42
Eftersom att ni läsare inte slänger in fler frågor så kommer svaren här!


farfar

fråga? vad är bättre vara blöt av regn eller frusen av snöoväder?

Haha, jadu farfar jag tror nog att jag hellre är blöt av regn faktiskt!

oscar

trivs du på samhälls?

Ja, jag trivs faktiskt jättebra!!

Amanda

Hur mcket tränar du, för mycket? Äter du tillräckligt bra?

Jag försöker träna ungefär fyra gånger i veckan, men det varierar eftersom vi har rätt mycket plugg. Jag skulle inte alls säga att jag tränar för mycket, jag hade gärnat tränat mer om jag hade fått/haft tid.
Jag äter för det mesta det som serveras och före/efter träning äter jag extra mycket, så ja, jag tycker att jag äter tillräckligt bra.


anneli

Om alla människor på jorden skulle dö, förutom du och EN person till, vem skulle du vilja att det var?

Du gör det inte lätt för mig  flicka lilla.
Den här frågan tror jag faktiskt inte att jag kan svara på, jag vill ju ha kvar min familj och mina vänner och det är ju många fler än en person...

Marika

Marika eller en äng med blå rosor?
Rosa eller grön?
Brun eller blond?
Tjoller eller seriöst?
Lång eller kort?
Vek eller muskler?
Rund eller platt?
Mörk eller ljus?
Sommar eller vår?
Höst eller vinter?
Kärlek eller kul?
Puss eller kram?
Skola eller vara med mig?;););)

Marika såklart!
Pink ladies
Måste nog säga blond, börjar sakna mitt blonda hår mer och mer..
Tjoller tror jag, men er kan det ju inte bli annat;);)
Lååång
Behöver jag ens svara på det? muskler såklart
Hahaha vadå rund eller platt??? Knäpp du är
Mörk choklad och ljus årstid haha
SOMMAR!
Vinter
Kan man inte vara kär OCH ha kul?;);)
Båda är väl inte helt fel
Är inte det nästan samma sak? Du förgyller ju alla våra skoldagar!

billall nurrru

gillar du mig lika mycket som alla tror att du gör? hahahaha
kommer jorden gå under 2012?
varför var du dum nog att välja samhälls?
hur länge vill du leva?
gillar du chocolate??
favorit glass?
cola eller fanta?
surt eller sött?
röda eller svarta underkläder??
tajta eller lösa boxerkallingar?

Nej jag gillar dig inte, jag älskar dig haha
Klart den inte kommer
Dum? Hade jag inte valt samhälls hade jag ju aldrig träffat dig???
Tills jag dör
Japp, och du gillar vanilla
Ben and jerrys utan tvekan
Cola
Surt
Hahaha, den eviga frågan..frågar man dig blir det svart;);) Men jag säger nog också svart faktiskt
Det vet du Bilal!

Elin Lindström aka okänd
Hej!

Hur lång är du?
Hur mycket väger du?
vad har du för planer inför sommaren?
Vad är ditt drömyrke?


Jag är 162 cm
Det är ingenting jag vill skriva ut här på bloggen
Min sommar kommer innehålla jobb, festivaler, en resa söderut och sen ska jag bara ta dagarna som dom kommer!
Mitt drömyrke är att bli mäklare på Manhattan. Lyckas jag med det har jag lyckats med mitt liv!

Tim Andersson!

Tycker du verkligen så illa om mig som du får det att låta? ;)
Vill du börja bli min personliga tränare så jag blir ripp!?
När kommer du och har ett långt samtal med på skolan?;D
När bjuder du mig på dina kända kycklingpajer?
När bjuder du hem mig på en afterwork pilsner då?;););)

Du, jag kan få det att låta ännu värre.
Tror jag inte, du har inte råd med mig
När du vågar säga mer än "hej"
I dina drömmar
När vi är dom enda människorna kvar på jorden kan jag börja fundera på saken;)

 

sandrac

Vem är smartast i vår klass?
Visst gillar du också elisabeth?
Är du redo att möta pluggdöden i tvåan?

Jag såklart!?
Jo, verkligen. Hon är min förebild
Blir man någonsin redo för det?

enbartmoa

Hur mår finaste Lisa?
Vad ska du göra i sommar?
Vad ska du ha på dig i sommar?:D

Lisa mår riktigt bra faktiskt, hur mår ännu finare Moa??
Som jag skrev tidigare; jobb, festivaler, resa osv
Jag ska försöka bryta mitt mönster (som är tråkiga färger som grå, brun och svart) och istället satsa på en massa färg. Shorts i alla färger och former kommer nog också att bli en favorit!

Elin

Vad har du för musiksmak?
Favorit artist?

Jag lyssnar på det mesta faktiskt.
Har nog ingen direkt favorit, tror jag. Skulle vara mig själv då. Haha nä, skämt åsido.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0