uttråkad

2011-05-03 @ 20:35:00

Eftersom denna kväll spenderas hemma, så hade jag hoppats att få umgås lite med mina föräldrar, men icket. Min parasitsjuke pappa sover som en klubbad säl i soffan och mamma går runt och tror att det är något fel på mobilnätet eftersom hon inte får svar på sina sms, så när jag skickade ett och bevisade att nätet visst funkar så var den bistra sanningen ett faktum- hennes vänner dissar henne.

Därför gick hon ut i husvagnen och avreagerade sig genom att städa den, eftersom den inom kort ska säljas. Till min glädje måste tilläggas, då pengarna vi får för den kommer att läggas på en ny skoter. Ingen är lyckligare än mig över att den där lilla helvetesvagnen ska säljas!






Kommentarer
Postat av: Lotta/moster

Helvetesvagnen?? Låter det så nu? Tycker ni ska lägga pengarna på lite mer resor till mig, jag.

Stackars pappa! Hälsa!

2011-05-04 @ 11:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0