Det som var kommer aldrig att komma tillbaka

2011-11-20 @ 23:52:43
Har bäddat ner mig i sängen och förbannas över att jag lämnade mitt headset i jackfickan, eftersom jag är så innerligt lat att jag inte ens skulle tänka tanken på att gå ner och hämta det.
Är så otroligt taggad på ytterligare en skolvecka med kalla klassrum, långa lektioner och annat tråkigt. Men något som inte är som vanligt är att vi inte har något plugg alls den här veckan, så S2LES kommer nu att ha en fritid på kvällarna. Inte illa!
Vad jag gör vaken nu har jag absolut ingen aning om. Steg upp kvart i 6 i morse så rent tekniskt borde jag sova så sött redan. Men ärligt talat är jag lite mörkrädd för tillfället så jag låter lampan vara tänd ett tag till och hoppas på att spöket eller vad den nu kan vara försvinner ur mitt rum. Och nej, jag skojar inte, det är ett spöke eller något annat som finns i mitt rum, något som gör att jag känner att någon mer är i mitt rum. Inget skämt!
Spöke eller inte så säger jag god natt med denna bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0