Onsdag

2011-11-23 @ 17:42:00
Supertråkig och händelselös dag. Det enda som kan vara av värde är väl att jag och Marika var hemskt seriösa på idrotten. Svetten rann och två hemskt röda ansikten uppenbarade sig bland alla basketspelande S2LESare. Ni märker kanske att mitt liv inte direkt är så glamouröst då detta var dagens händelse.

Kvällen kommer fortsätta att vara otroligt händelserik. Plugg och powerwalk hade jag tänkt hinna med. På grund av alldeles för mycket träningsvärk och allmänt otaggad så hoppar jag över spinningen. Kroppen säger ifrån och jag lyssar istället för att köra på i 110. Bra av mig där!
Bilderna till mitt riktiga fotoalbum börjar nu vara utvalda och här kommer ett litet smakprov på vad som komma skall:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0