Torsdag

2011-11-24 @ 19:54:52
Sitter just nu i Marikas lägga och håller på att frysa rumpan av mig. Har beordrat kvinnan att hämta filtar åt mig. Är ju trots allt gäst här så jag väntar mig lite service.

Har, trots att det är torsdag, hunnit med galet mycket i afton. Först hem och lämna lite grejer>iväg med pappa för att prova ut skoterskor>hem och packa>promenad till ica>handla med Marika>få skjuts till Marikas lägga>laga en förjävla god middag>äta den, hehe>landa i soffan framför hockeyn.

Och allt detta på cirka tre timmar. Effektivitet kallas det.

Nu ska jag återgå till min egentliga anledning till att sno Marikas dator. Nämligen att plugga. Standard...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0