Jag gjorde rätt men av dåliga skäl

2011-10-22 @ 22:30:19
Hemma från Maja nu. Tidigt, det är ju lördag tänker ni. Eller hur? Gillar att jag kan läsa era tänkar. Och ja, det är oerhört tidigt till och mig för mig, men när väckaren ringer 05.00 så kommer jag vara glad att jag gick och la mig så tidigt.
Har planerat min morgon i minsta detalj eftersom jag har en tendens att alltid sega mig lite extra vilket resulterar i ännu mer stress. Så därför ligger en färdig macka i kylen, det lilla smink jag ska ha är framtaget, kläderna ligger fint i en hög i ordningen jag klär mig och till sist har jag till och med lagt tandkräm på tandborsten. Okeeeej..nu när jag läser det inser jag att det låter lite psyco-perfektionist-aktigt. Men det bjuder jag på.
Direkt efter jobbet åker jag till farmor och farfar för att trycka lite smörgåstårta...eller ska jag vara ärlig? Jag hoppas att smörgåstårtan är slut så jag får ta "rester från frysen". För farmors mat slår vilken smörgåstårta som helst, eller den slår den mesta maten faktiskt!

 

Okej vad hände med statistiken idag riktigt?? Inte illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0