Onsdag

2011-10-05 @ 21:09:15
Sådär onsdagstrött som bara samhällselever kan vara så lyckades jag ju med ett sånt där superklantigt misstag som bara jag kan göra. Jag slog av mobilen och kom sen på att jag har ny pin-kod som jag inte har en aning om vad den är. det var bara att hoppa upp på cykeln och trampa hem med en marika på pakethållaren och två feta träningsväskor. Lyckligtvis hittade jag pin-koden och allt var frid och fröjd igen.

Tur att jag hade Moa med mig på studiebesöken/föreläsningen så jag hade någon jag kunde himla med ögonen åt och viska kommentarer om föreläsarens störda åsikter och nog fick sig lilla Moa ett gott skratt då jag stannade upp och bara stirrade rakt ut och sen kom med nyheten om pin-koden.
Sen har dagen flytit på och jag har bara flytit med. Inga konstigheter alls! Nu ska jag och min bror fly upp i hans rum och se film medans mamma har jobbfest här nere med en massa tjatter-kärringar som jag och fille så fint uttryckte det! Kvalitetstid med lillebror är ju aldrig fel!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är söta, ni! Puss på er mina kära barn!

2011-10-05 @ 23:48:27
Postat av: enbartmoa

hahaa klockrent lisa!

2011-10-05 @ 23:58:26
URL: http://enbartmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0