Tisdag

2011-10-04 @ 17:10:04
den har dagen har passerat i ett väldigt långsamt tempo. Bara för att jag och Marika såg så trötta ut på svenskalektionen så fick vi sluta tidigare för att gå och äta. Då kan ni ju tänka er ungefär hur vi såg ut...var nog ingen vacker syn hehe
Har bakat kladdkakor till ikväll då det ska firas födelsedagar här hemma. Pappa och Filip ska nu få ännu mer paket och jag kommer sitta och sukta efter att också få öppna paket. Det är nog nått av det roligaste som finns, även om jag måste erkänna att jag alltid vet vad som är i innan jag ens öppnat. (Hon med extremt kontrollbehov gör naturligtvis allt som står i hennes lag för att lista ut det. Kvitton, sms, viskade telefonsamtal och jag kan lova att hon är där och lyssnar/läser)
har lite panik över att det bara är tisdag och jag är redan så trött och less att det inte hade gjort något ifall det redan varit torsdag!

Foto: Jag eller Linnea minns inte hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0