Torsdag

2011-10-27 @ 17:32:08
"hm, undra vad jag ska göra ikväll. Kan ju alltid plugga." Så tänkte jag för en kort stund men insåg sedan att vi har faktiskt inget att plugga på, och det är ungefär lika vanligt som att Marika går till bussen på morgonen. Det säger en hel del.
Så jag är helt fri att göra vad jag vill, och det hör inte till vanligheterna kan jag säga!
För tillfället ligger jag dock i soffan och förbannas över min megamage som bestämt sig för att svälla upp sådär supermycket så att jag inte får av mig mina ringar.
Så istället för att göra något kul så ser jag istället SvampBob då jag är för lat för att orka byta kanal och väntar på att bli normal igen.

Bild från arkivet


Kommentarer
Postat av: Marika

ha-ha, men sant. det händer ju inte ofta. men idag dagen då vi blev utan plugg sprang jag inte heller!

2011-10-27 @ 22:09:05
URL: http://marikalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0