Måndag

2011-09-19 @ 17:05:44
Skulle planera in jobbdagar och anteckna läxor idag men till min förfäran så hade jag glömt min kalender hemma och fick alldeles panik och kunde inte tänka klart. Vad är det för vecka? Skulle jag jobba i helgen? Eller var det nästa helg? Var det nu på måndag jag skulle vara ledig? När var nu engelskaprovet?
Hon med så bra minne har nu förvandlats till en kalenderslav som inte går en meter utan denna. Är det braiga vuxenpoäng eller bara ett tecken på att jag blir äldre och får sämre minne? Jag menar, jag är ju trots allt 17..hehe


Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis på namnsdagen!! (Du börjar bli äldre - nu går det bara utför - med minnet alltså)

2011-09-20 @ 09:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0