Måndag

2011-09-05 @ 18:14:58
Med en näsa som rinner, en hals som svider och ett huvud som värker så har jag spenderat denna dag hemma i soffan. Som tur var så kom Marika och underhöll mig ett tag, även om jag kanske inte var så bra sällskap då jag sprang och snytte mig en gång i minuten.
Som det känns nu kommer jag nog vara hemma även i morgon, vilket kommer få rastlösa lilla Lisa att klättra på väggarna av tristess!

Det enda jag åstadkommit för världen idag var att jag satt upp min väggtext som legat och samlat damm i några veckor. Dock fick jag lite hjälp av min mor då jag bad henne sätta upp större delen, då min ursäkt var att jag är sjuk och ska därför ligga i sängen.

Ska nu göra ännu en kraftansträngning och renskriva svenskauppsatsen (och ja Marika, jag kommer alltid att kladdskriva mina uppsatser!)


Kommentarer
Postat av: Marika

kladdskrivningar........................

2011-09-05 @ 23:03:20
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0