När ska du fatta??

2011-09-13 @ 22:36:39
blev en mycket trevlig kväll hos systern min. middag, tvtittande, prat och en liten lektion i hur man laddar hem appar. min syster har nu äntligen uppdaterat sig lite och skaffat sig en android mobil, så jag fick lära henne ett och annat, så nu sitter hon nog och spelar angry bird eller fruit ninja hehe.

har även genomlidit inte mindre än två cykelturer i ösregn och efter att ha trampat upp för världens längsta uppförsbacke så kom jag in sjöblöt hos min syster och klampade in med mina skitiga skor på hennes nystädade golv. insåg misstaget och slet fram Waynes påsen ur väskan och hoppades att hon skulle förlåta mitt lilla misstag.

Ska nu ta och söka mig mot sängen. Måste bara få säga hur otroligt mysigt det är att sova med öppet fönster då det regnar. Ljudet av regn och lite kallt i rummet, så drar man bara en filt över sig och somnar. Huuur mysigt som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0