Onsdag

2012-08-01 @ 22:34:19
Detta är då vad jag pysslat med dom senast dagarna, förutom jobb då. 

Det vill säga haft årets surströmmingspremiär hos Marika med underbara vänner, ätit middag på Olles med Oscar och Signe,tätt följt av spontanfest. Sen har ju vår Signe också anslutit sig till den vuxna skaran, det vill säga hon har tagit körkort och vi fick en guidad tur i Skelleftehamn av våra skelleftehamnsvänner, och sist men inte minst har jag tagit en liten powerwalk till Jonna i Boviken. En promenad på 1,3 mil och som definitivt känns i mina fötter idag då både skavsår och vätskefyllda blåsor numera pryder mina fötter. Att jag ska spendera störrde delen av lördagen i 14 cm höga klackar är ett framtida problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0