Gud förbannat

2012-01-31 @ 15:45:55

Ska från och med idag inte beställa en enda lite pryl från internet. Träningsskorna är på villovägar någonstans i världen och jag är 700kr fattigare men har trots det inga träningsskor på fötterna. Beställde hem lite skal och annat till min iPhone, kollade att fakturan stämde men trots det lyckas jag få fel skal som är fult som stryk. Jahapp, bara att skicka tillbaka det också då.
Känner allmänt att tekninken inte är på min sida idag. Tar just nu 1½ vecka att ladda hem en Gossip-säsong, spotify avinstallerar sig själv varje gång jag stänger ner det och har lyckats slarvat bort mitt nk-arbete som nu flyger omkring någonstans i cybervärlden.
Att läxhögen bara växer sig större och min rygg gör sig påmind för varje litet steg jag tar och jag känner mig som Agda, 92 gör absolut inte situationen mer uthärdlig.

Kommentarer
Postat av: Marika

Skickar lite styrkekramar!!

XD

2012-01-31 @ 16:03:50
URL: http://marikalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0