Lördag

2012-01-07 @ 14:57:10

köra skoter i högklackat och strumpbyor funkar ju det med!

Avslutar det här jullovet på bästa möjliga sätt. Med en ovälkommen förkylning. Inte alls vad jag hade planerat om man säger så. Fick säga nej till jobb i morgon, vilket i och för sig var bra eftersom jag inte ens kan gå upp för trappen utan att det känns som jag just åkt ett Vasalopp. Hoppas dock att jag har tillräckligt med ork för att följa med ut på en skotertur i morgon. Just nu känns det rätt otroligt.
Inte helt oväntat så blir kvällen väldigt lugn. Majsen bajsen kommer hit och se hockeyn, hade även tänkt bjuda henne på middag, då det serveras lax i Melanders hus, som råkar vara fröken Starks favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0