Duktiga, starka, fina, underbara MOA!

2012-03-23 @ 19:59:19

Idag har vi strosat runt på UF-mässan i Umeå.

I monter 36 stod allas vår underbara Moa med sin bok. Har sagt det tusen gånger tidigare, men jag är så stolt

över dig Moa!

Efter någon timme på mässan tog vi oss vidare till Donken och käkade lunch, och nog var det succé nog!

Har även motstått frestelsen att sätta sprätt på mina sista kronor, utan istället tog mina ekonomiska tankar över, och tur var väl det!

Har precis bytt om till myskläder och ikväll hänger jag med me, myself and I. Känns mer än okej!


Kommentarer
Postat av: enbartmoa

gullevännen!!!

2012-03-23 @ 21:32:51
URL: http://enbartmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0