Tisdag

2012-05-22 @ 20:40:57

Tänkte ta mig i kragen och skriva ett inlägg. Kände som att det var på tiden.

Under tiden jag inte hängt framför datorn, vilket jag nästan aldrig gjort, så har jag spenderat en dag på halken och det var nog bland det roligare jag har gjort! Har även spenderat x antal tusen på IKEA för att investera i..ja det mesta till lägenheten, har legat i soffan och sett på barnprogram när jag egentligen borde varit i skolan, och ikväll har jag trampat ut lite ångest på ett grymt jobbigt spinningpass.

Nu ska jag dock återvända till ångest och plugg till mattenationella..


Kommentarer
Postat av: ?

ska du flytta till egen lägenhet eller till vilken lägenhet har ni handlat till?

2012-06-02 @ 13:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0