Onsdag

2012-11-06 @ 20:21:38
 
Ledig dag sådär i början på veckan satt inte helt fel!

Men ledighet klingar lika med träning i mina öron, så därför spenderade jag en svettig timme på 360 och nog känner jag i kroppen att jag lever nu nog! 
 
Och hon som är spruträdd har nu tagit sig i kragen och blivit blodgivare, kände att jag behövde träna bort min rädsla så varför inte göra det till något positivt? Har dock insett att 4,5 dl blod är nästan ett halvt mjölkpaket...och ett halv mjölkpaket med blod, usch vad mycket det känns!
 
Just nu förbannas jag dock över att jag lämnat matteuppgifterna ogjorda ända tills nu...i morgon ska dessa vara klara och boken ligger fortfarande i mitt rum och samlar damm. Sist jag provade så gjordes talen inte av sig själva, så jag ska väl inte hoppas på det den här gången heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0