Lördag

2012-10-20 @ 13:08:55
Nyvaken i ett skick som får gudarna att gråta blod.

Gårdagen var, trots det genomgående tempot på 200, rätt så bra. Fick igen vårt fruktade matteC-prov och tappade hakan när jag såg att resultatet var bättre än förväntat! Kanske inte är så korkad som alla tror..?
Drog sedan vidare för att jobba till 22 och möttes sen av en mindre rolig syn, då det blivit minusgrader och jag körde bil. Alla rutor var isiga (nähe?) och bra som jag är på leta så hittade jag ingen isskrapa utan fick skrapa hela bilen med ett kreditkort....då gjorde humöret en djupdykning kan jag lova.
 
Möttes dock av en underbar syn då jag kom hem. I soffan låg världens bästa tjejer med tända ljus och resterna av de två popcorn-påsar de tryck i sig medan de väntade på att jag skulle sluta jobba. Genast steg mitt humör och blev på topp!
 
Vi roade oss genom att spela med andra ord, och som vanligt lockade det fram en massa skratt.
 
"Hit slängde Hitler alla judar..tror jag" -Dike
"Åh, nej vad fan är det här nu då?" -Atlanten
"Stor, svartvit val/fisk"-häckspuggare (späckhuggare)
"Nemo hamnar i det här landet"- Sydney
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0