Nyttigt liv!

2012-09-03 @ 21:03:47


Sitter nu i soffan efter ett ordentligt träningspass.
Unnade mig som sagt ett par nya träningsskor idag, och vips så blev det ännu roligare att börja om och träna. Dock tror jag att fröken Melander kommer ha lite ont i kroppen i morgon, men det gillar vi!
Eftersom jag nu ska börja ett nyttigare liv igen, efter en sommar med alldeles för mycket onyttigt och framför allt lite för mycket alkohol, så blir mitt kvällsfika efter träningen ett kokt ägg, vaniljyoghurt med skivad banan och krossade linfrön. Känns skönt att vardagen är igång igen med allt vad det innebär. Tror tyvärr att min inställning till vardag kommer ändras om några veckor när skolan håller på ta död på oss. Men det är ett framtida problem!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu har du fått pengarna!!!

2012-09-05 @ 11:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0